Wednesday, May 02, 2012

Di Uji Lagi.......

Di uji lagi........ YA ALLAH, kuatkanlah hatiku untuk menerima segala ujian yang KAU berikan......... Aku sendiri tidak menyangka yang perjalanan hidupku begini dan aku sendiri tidak menyangka yang aku melaluinya.... Ibarat cerita di dalam novel aku rasa. Namun aku tahu apa yang berlaku pasti ada hikmahnya kerana ALLAH tidak akan menguji hamba NYA kalau DIA tahu hambanya tidak mampu. Kali ini aku hanya mampu tersenyum dengan ujian yang diberikan.


Aku berharap aku dapat bertahan dan memperjuangkan apa yang dah aku pilih dan aku harap aku tidak salah memilihnya. Walaupun tangisan tetap mengalir tapi aku kena kuat dan menghadapi kenyataan itu. Seperti terjaga dalam mimpi ngeri namun sebenarnya sememangnya hakikat. Ntahlah..... Sejak beberapa hari ini aku begitu resah dengan semua yang akan berlaku. terlalu banyak di dalam fikiran ku sekarang ini. Hanya masa yang dapat menentukan..................................................


No comments: